poniedziałek, 27 stycznia 2014

80. Bakłażan faszerowany kaszą jaglaną ♡

Ten przepis jest przepisem, który powstał z zupełnego przypadku, podczas tak zwanego ,, czyszczenia lodówki''. Użyłam do niego w sumie samych resztek, między innymi resztkę tajskiej zupy, która o dziwo idealnie tu pasowała i nadała potrawie wyjątkowy, niepowtarzalny smak. Jestem jednak pewna, że możecie użyć jakiegoś sosu pomidorowego lub po prostu bulionu- służy tylko temu, żeby kasza nie była za sucha :)

♡ Bakłażan faszerowany kaszą jaglaną ♡


składniki
♡ jeden bakłażan
♡ niecała szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
♡ niecała szklanka zupy kokosowej ( lub jakiegoś sosu- puśćcie wodze fantazji! )
♡ kilka plastrów mozzarelli
♡ kilka plastrów sera cammembert
♡ Bazylia i pomidor
♡ sól

Bakłażana przekroiłam na pół, wydrążyłam miąższ i zasypałam solą; odstawiłam do lodówki na około pół godziny. Kaszę jaglaną zmieszałam z zupą, pokroiłam sery. Wyciągnęłam bakłażana, ułożyłam w nim cienką warstwę kaszy, na nią mozzarellę, znów kaszę i ser cammembert. Wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 180' na około 25-30 minut. Podałam ze świeżą bazylią i pomidorem.

 Tani i syty obiad dla dwóch osób!

Niskokaloryczny styczeń

W Nowy Rok z SuperFoods

ask me?
instagram
Not fast breakfast

2 komentarze:

  1. Pyszne , muszę sprobowac w ten sposób :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smacznie, ale nie lubię się z bakłażanem (chyba, że w ajwarze!) :)

    OdpowiedzUsuń