środa, 19 lutego 2014

85. Lekka carbonara ♡

Z czym kojarzy Wam się spaghetti carbonara? Z tuczącym, ciężkim sosem i tłustym boczkiem? Ja też do nie dawna miałam takie wyobrażenie o tym daniu. Do nie dawna, bo odkąd poznałam ten przepis po raz kolejny zrozumiałam, że dobre jedzenie nie musi być bombą kaloryczną. Chociaż ,, dobre '' to mało powiedziane. Ta wersja carbonary tak bardzo zasmakowała wszystkim domownikom, że regularnie pojawia się w naszym menu. Mam nadzieję, że Was zachwyci równie bardzo, jak i mnie (:

 ♡ Lekka carbonara  ♡



składniki
  • kawałek żółtego sera
  • kilka plastrów boczku
  • 2 jajka
  • pełnoziarnisty makaron
  • kubeczek jogurtu naturalnego (ok. 150 g)
  • ząbek czosnku
  • pieprz, sól
  • cebulka dymka do posypania

Makaron ugotowałam. Rozkłóciłam jajka, dodałam jogurt, starty ser, czosnek i przyprawy, wymieszałam. Na suchą patelnię położyłam posiekany boczek ( odcięłam tłustsze części ). Podsmażyłam chwilę, dodałam makaron i masę jajeczną. Mieszałam szybko, żeby jajka się nie ścięły. Podałam posypane posiekaną dymką.



 ask instagram blog

2 komentarze: