sobota, 2 listopada 2013

40. Sałatka z kurczakiem, warzywami i granatem ♥

Granat leżał w koszu z owocami już od jakiegoś czasu

dlatego powoli zaczynałam się bać, że niedługo dostanie nóżek i ucieknie z mojego domu. Nie bardzo wiedziałam, do czego go wykorzystać, biorąc pod uwagę jego cierpki, nieco gorzki smak. Widziałam jednak, że sporo osób używa go do posypania sałatek, w zastępstwie za ziarna słonecznika czy dyni. Inspirując się nimi, stworzyłam pyszną sałatkę, którą cała rodzina zajadała się wczoraj na kolację ♥

Sałatka z kurczakiem, warzywami i granatem

 składniki
  • pierś z kurczaka
  • sałata rzymska
  • kilka pieczarek
  • kawałek sera cammembert
  • papryka
  • granat
  • jogurt
  • ząbek czosnku
  • pół czerwonej cebuli
  • łyżeczka serka homogenizowanego naturalnego
  • zioła
Mięso obtaczamy w ulubionych przyprawach i wrzucamy na grilla elektrycznego. Obok układamy pokrojoną paprykę i pozbawione ogonków pieczarki. Grillujemy wszystko, aż mięso będzie gotowe, a warzywa miękkie. Na koniec grillowania do pieczarek wkładamy po kawałeczku camemberta i pozwalamy mu się rozpuścić.
Na talerzu układamy liście sałaty rzymskiej. W miseczce przygotowujemy sos: jogurt, serek, czosnek, cebulę i zioła mieszamy razem. Polewamy nim sałatę. Układamy mięso, warzywa. Granata kroimy na pół i wydłubujemy pestki. Posypujemy nimi sałatkę. Pozostały z granata sok możemy wypić, wylać... lub tak jak ja, dodać do herbaty- mniami!  ♥

Sałatka jest lekka, ale pożywna. Idealna na kolację lub mniejszy obiad. W dodatku łatwa w przygotowaniu i przede wszystkim szybka- z pewnością poratuje Was, gdy trzeba będzie nakarmić niespodziewanych gości : )

kisses, swagberry

2 komentarze:

  1. Też chce takie pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  2. omgggg ja też hahahaha :) :) ;dddddd ;dd yolo ;ddd xddddd ;d ;d xdddd ;ddddd

    OdpowiedzUsuń