środa, 23 października 2013

32. Owsianka z ...dynią?♥

Ilość dyni, jaką zjadłam w ciągu ostatnich dwóch dni mnie przeraża.

Ale co poradzić, skoro jest taka pyszna? : ) Wczoraj, oprócz zupy, zrobiłam puree- upieczoną dynię zmiksowałam na gładką masę. Już zwykła, upieczona dynia smakuje niesamowicie (,,zabierzcie ode mnie blachę, bo zjem wszystko!''), to zblendowana nabiera delikatności i lekkości. Przypomina krem ze słoiczków, ten dla dzieci, ale ma bardziej wyrazisty smak i nie śmierdzi taką...sztucznością?
Coś czuję, że zaczyna się u mnie okres '' pakuj dynię gdzie tylko się da''. Wczoraj za dwa posiłki w ciągu dnia zrobiła mi zupa, dziś dodałam trochę upieczonej wraz z puree do owsianki, zamierzam też wziąć słoiczek z ,,kremem'' na wycieczkę, bo mamy dziś rajd do Chęcin :) A że od razu po nim idę na badmintona, zjem sobie w ramach obiadu słoiczek puree.
Co do samej owsianki- już zapomniałam, jak pyszna jest ta najzwyklejsza, na samym mleku! Od dawna dodaję do moich budyń, czekoladę, soki, bawię się smakami, zapominając o klasykach. A to one tak naprawdę mają w sobie najwięcej magii ♥ Dzisiejsza owsianka była delikatna, więc idealnie komponowała się z dodatkiem dyni. A żeby nadać trochę chrupkości mojemu śniadaniu, sypnęłam sobie granoli. A co!
Postanowiłam w miarę możliwości dzielić się z Wami moimi śniadaniami, bo często na asku pytacie mnie właśnie o nie. Poza tym, uwielbiam blogi śniadaniowe i czytam je wręcz nałogowo ♥ Śniadanie to mój ulubiony posiłek w ciągu dnia, dlatego tak wielką wagę do niego przywiązuję. Bo który dzień nie stanie się piękny, jeśli przed wyjściem zjemy miskę pysznej, ciepłej owsianki...? : )

 Owsianka z dynią, puree dyniowym, granolą i ricottą 
2 łyżki płatków owsianych gotujemy w 200 ml płynu ( u mnie pół na pół mleko i woda) az napecznieją. Dodajemy upieczoną dynia i gotujemy jeszcze chwilę. Podajemy z resztą dyni, puree, granolą i ricottą.

Do tego chai latte...:3
kisses, swagberry

1 komentarz:

  1. Zapraszam serdecznie na konkurs z dynią w roli głównej. Do wygrania super nagrody. Więcej szczegółów u mnie na blogu. Pozdrawiam Agnieszka
    Potravel

    http://potravel.pl/2013/10/26/konkurs-z-super-nagrodami/

    OdpowiedzUsuń