czwartek, 22 maja 2014

101. Rabarbarowa lemoniada ♡

Dużo się ostatnio działo, z wielu przyczyn zaniedbałam bloga. Od teraz obiecuję poprawę i wracam na właściwe tory, niosąc ze sobą słoik pysznej, orzeźwiającej, rabarbarowej lemoniady! :)

♡ Rabarbarowo-miętowa lemoniada ♡


♡ pół łodygi rabarbaru
♡ gorąca woda
♡ garść liści mięty
♡ sok z połówki cytryny
♡ miód/cukier/stewia
♡ kostki lodu

Miętę i rabarbar zalałam wodą i odstawiłam do ostygnięcia. Wlałam sok z cytryny, dosłodziłam i podałam z kostkami lodu.

Pyszne, słodko-kwaśne, orzeźwiające. Idealne na upały, świetne smakuje pite na świeżym powietrzu. Korzystajmy z rabarbaru póki jeszcze jest na sklepowych półkach. Sezonowe produkty mają w sobie coś niezwykłego. Dzięki temu, że są dostępne tylko przez pewien okres czasu nigdy się nie nudzą i zawsze przypominają mi o miłym okresie, gdy można je kupić. Kocham jesień za dynię, za to w grudniu pomarańcze są takie, że mogę jeść je na tony. W czerwcu najlepsze są truskawki, a w maju.. no właśnie rabarbar! :)

instagramblog

2 komentarze: