wtorek, 27 sierpnia 2013

Hi guys, czyli witam na moim blogu! ♥♥♥

Hello everyone ♥

Dotychczas prowadziłam już jakieś 3-4 blogi, więc skłamałabym pisząc, że dopiero zaczynam moją przygodę z blogspotem. Jednak wszystkie poprzednie ,,diaries'', jak to przywykłam je nazywać w swojej głowie, usuwałam po około dwóch, może trzech miesiącach zniechęcona brakiem komentarzy i odwiedzin.
Od jakiegoś czasu przymierzałam się do tego, aby znów zacząć pisać. Dlaczego?
Jestem osobą, która po prostu lubi się komuś wygadać : ) Jeśli coś leży mi na sercu, mam coś do powiedzenia, muszę z kimś o tym porozmawiać. Nie oczekuję nigdy zrozumienia, czy pokrzepiających słów. Wystarczy mi, że ktoś mnie wysłucha. Dlaczego nie mogłabym Was potraktować jako takich osób? Do których będę mogła pisać, nie oczekując nic w zamian? Komentarze są naprawdę bardzo miłe, ale wiem, że nie będzie ich dużo, tak, jak odwiedzin. Cała zabawa nie polega na ilości komentarzy czy osób, którzy mnie obserwują, tu liczy się serce, które wkładam w bloga i to, że zapraszam Was do swojego skromnego i mogłoby się wydawać, nudnawego życia, otwieram przed Wami siebie i moją prywatną sferę- i to jest w tym takie fascynujące (:
Mam ogromną nadzieję, że ten blog nie skończy tak, jak poprzednie. 
Mam ogromną nadzieję, że chętnie będziecie czytać moje notki i nie będę po prostu kolejnym blogerem, tym jednym wśród miliona takich samych.
Mam ogromną nadzieję, że nie zniechęciłam Was do siebie tą pierwszą notką, bo wyszła mi trochę dłuższa, niż planowałam : )
A największą nadzieję mam na to, że jeszcze kiedyś tu wrócicie ♥

Kisses, swagberry ♥

tumblr 

2 komentarze:

  1. mam dzieje, ze tym razem uda Ci sie dłużej go prowadzic, bede ogladala, czytala i komentowala. Super fotka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo : ) Jak założysz bloga, również będę go odwiedzała!

      Usuń